ГЛОБАЛНИ ПЛАН РАДА ДЕФЕКТОЛОГА
| Активности | Време | Начин | Учесници | Одговорна | |
| реализације | реализације | Особа | |||
| Непосредан | Индивидуалан рад на | родитељи, | реедукатор | ||
| рад са | свакодневно | стимулацији | стручни | ||
| ученицима | психомоторног развоја | сарадници | |||
| ,кроз часове реедукације и | |||||
| корективно –превентивних | |||||
| вежби и игара | |||||
| Подршка | почетак , | Избор наставних средстава, | Реедукатор | реедукатор | |
| установама | током и крај | метода и самог приступа у | стручни | ||
| шклске године | раду са децом | сарадници | |||
| Праћење и | август | учешће у изради и | стручни тим за | директор | |
| вредновање | током школске | реализацији школског | ШРП | стручни тим | |
| рада школе | развојног плана | за ШРП | |||
| године | стручни тим за | ||||
| Евалуација ИОП-а | инклузивно | ||||
| образовање | |||||
| Инструктивно | свакодневно | помоћ у изради ИОП-а | стручни тим за | реедукатор | |
| педагошки рад | саветодавни рад пружање | инклузију | |||
| са | подршке у стручним | ||||
| наставницима | упутствима упућивање на | ||||
| стручну литературу | |||||
| Сарадња са | по потреби | саветодавни рад, разговор, | педагог, | реедукатор | |
| родитељима | присуство родитељским | психолог | |||
| састанцима | |||||
| Рад на | током године | праћење нових сазнања из | стручни | реедукатор |
| стручном | подручија рехабилитације и | сарадници у | ||
| усавршавању и | њихова примена у | другим школама | ||
| истрживачком | наставном и школском раду | институције | ||
| подручију | ||||
| Учешће на стручним | ||||
| скуповима, семинарима, | ||||
| секцијама | ||||
| Учешће у раду | током године | стручни тим за ШРП, | чланови тимова, | реедукатор |
| стручних | стручни тим за инклузију, | наставници | ||
| органа | ||||
| стручно веће за разредну | ||||
| наставу , | ||||
| наставничко веће,стручни | ||||
| актив дефектолога,стручни | ||||
| тим за | ||||
| самовредновање,стручни | ||||
| тим за израду школског | ||||
| програма,педагошки | ||||
| колегијум | ||||
| Сараднња са | током године | особа од поверења у | стручни | реедукатор |
| ужом и широм | интерресорној комисији | сарадници, | ||
| друштвеном | члан стручног тима у седам | институције | ||
| заједницом | ||||
| редовних школа | ||||
| сарадња са центром за | ||||
| социјални рад и домом | ||||
| здравља | ||||
| Припрема за | свакодневно | израда наставних листића | наставници, | реедукатор |
| рад | за свако дете | психолог, | ||
| конкретан материјал за рад | педагог | |||
| по мери детета | ||||
| упознавање дететових јаких | ||||
| и слабих страна | ||||
| Вођење | свакодневно | писање индивидуалних | реедукатор | |
| документациј | картона, | |||
| вођење дневника рада | ||||
| Извештавање | децембар, јун | путем извештаја о раду | реедукатор | |




